0575 – 757055 contact@alwaysahead.nl

Met de reserveringsmodule ReDi Restaurant Booking plugin for WordPress kun je gasten op een eenvoudige manier een tafel laten reserveren en hou je toch grip op het aantal gasten dat je maximaal mag ontvangen.

Het kabinet heeft een besluit genomen over verdere versoepeling van de coronamaatregelen. Cafés en restaurants mogen per 1 juni onder bepaalde voorwaarden weer open. Belangrijke voorwaarde die eerder werd genoemd, is dat restaurants en cafés maximaal 30 mensen mogen ontvangen. En dat is exclusief personeel en rekening houdend met de volgende maatregelen:

  • Gasten moeten reserveren
  • Uiteraard geldt de 1,5 meter afstand
  • Controleren of gasten coronaklachten hebben

Ook mogen terrassen per 1 juni weer open onder de voorwaarden:

  • Iedereen zit aan een tafeltje en
  • Mensen (gasten en personeel) houden 1,5 meter afstand van elkaar

Reserveringsmodule helpt reserveringen in goede banen te leiden

Dat restaurants en cafés hun deuren weer mogen openen is natuurlijk goed nieuws. En natuurlijk willen wij (horeca en gasten) dat het liefst zonder beperkingen. Helaas is het op dit moment niet anders en kunnen we er beter maar het beste van maken. Kortom het liefst zo veel mogelijk gasten op een veilige manier laten genieten. En om dat in goede banen te leiden biedt de reserveringsmodule ReDi Restaurant Booking plugin for WordPress uitkomst. Tenminste als je WordPress voor je website gebruikt 😉

Voordelen ReDi Restaurant Booking plugin

De ReDi Restaurant Booking plugin is een reserveringsmodule die restaurants helpt de reserveringen soepel te laten verlopen. Gasten hebben hierbij de mogelijkheid om online een tafel te reserveren. De reserveringsmodule houdt hierbij automatisch in de gaten of er op het gewenste tijdstip nog wel voldoende plekken zijn. Is dat niet het geval, dan kan er niet worden gereserveerd en kan degene op zoek naar een ander tijdstip.

Voor café- en restauranthouders betekent dit dat veel planningswerk en contactmomenten worden afgehandeld door de reserveringsmodule. Daarnaast biedt deze plugin nog meer mogelijkheden. Onderstaand even kort de voordelen op een rij:

  • Gasten eenvoudig een tafel laten reserveren
  • Maximaal aantal personen per tijdvak
  • Reserveringen mobiel inzichtelijk voor het personeel
  • Reserveringsmeldingen van nieuwe reserveringen aan café- en restauranthouders
  • Goed- of afkeuren van reserveringen (ook via mobiel)
  • Reserveringsbevestiging per e-mail naar gasten
  • Dagen of tijdstippen blokkeren voor reservering
  • Maximum aantal personen per reservering
  • Minimum aantal personen per reservering
  • Extra velden voor meer service wensen (kinderstoel, dieet, etc.)
  • Opmerkingenveld (mogelijkheid voor gasten om opmerking te plaatsen)
  • Periode vooraf te boeken (bijvoorbeeld maximaal 2 maanden vooruit te reserveren)
  • Laatste tijdstip dat er nog gereserveerd kan worden (bijvoorbeeld minimaal 1 uur voor het gewenste tijdstip)
ReDi Restaurant Booking plugin for WordPress - Always Ahead
v

ReDi Restaurant Booking plugin vertalen

Standaard is de plugin Engelstalig. Alleen de meldingen die aan de gasten en café- en restauranthouders worden verzonden zijn in het Nederlands. Wil je ook de voorkant (het deel dat de gasten gebruiken voor reserveren) vertalen, dan kan dit met de plugin Loco Translate.

Tip voor efficiënt reserveren

Om het reserveren zo makkelijk en efficiënt mogelijk te laten verlopen, is het handig om met vaste tijdsloten te werken. Hiermee kun je zelf je eigen proces efficiënt inrichten en schep je aan de voorkant duidelijkheid voor gasten.

Gasten weten precies voor welke tijdstippen ze kunnen reserveren en hoeveel tijd er maximaal voor hen wordt gereserveerd. Als café- of restauranthouder heb je tijd om alles in goede banen te leiden en tussendoor goed schoon te maken.