0575 – 757055 contact@alwaysahead.nl

Online strategie

voor bedrijven

en zelfstandig professionals.

Ken jij je klant?

zie de customer journey voor je.
Online Strategie - Always Ahead

Je online strategie afgestemd op de customer journey van jouw klant.

Als je weet waar je klant naar op zoek is, als je begrijpt was zijn probleem is, geef hem dan wat hij nodig heeft. Wij helpen je van de oriëntatiefase tot aan het verlenen van service met de inzet van de juiste communicatiemiddelen, online èn offline.

Online Strategie

Analyse

Het begint met inzicht. Weten waar je staat en waar je naartoe wilt. Hoe je daar kan komen en wat je daarvoor moet doen. Analyse helpt je dit inzicht te krijgen.

Strategie

Je doelstellingen bepalen je focus, het merk je positionering, de strategie je aanpak. Je online strategie als afgeleide van je organisatieplan.

Meten en bijsturen

Meten is weten en daar naar handelen. Sturen op doelstellingen en behaalde resultaten. Met gezond verstand en een concreet meetplan.

Klantgerichte online strategie

Je klant centraal stellen en daar naar handelen

Doelgroepen

Weten voor wie je het doet. Je doelgroep goed in kaart brengen. Weten wat je doelgroep wil, waar die zich begeeft, hoe die communiceert, wikt, weegt en kiest.

Ontwikkelingen

Technologische ontwikkelingen gaan snel. De impact op consumenten en organisaties is groot en de markt continu in beweging. Wat betekent dit voor de kansen en bedreigen en welke online strategie hoort daarbij?

Communicatie

Website, social media, e-mail, mobile en messenger marketing. Wat is er nodig om in contact te komen en te blijven met jouw doelgroep? Waar moet je (online) zijn om goed gevonden te worden en hoe communiceer je voor, tijdens en na de “koop” van jouw product of dienst?

Software & Partners

WordPress-Always Ahead