Online strategie
voor bedrijven
en zelfstandig professionals.
Ken jij je klant?
zie de customer journey voor je.
Je online strategie afgestemd op de customer journey van jouw klant.
Als je weet waar je klant naar op zoek is, als je begrijpt was zijn probleem is, geef hem dan wat hij nodig heeft. Wij helpen je van de oriรซntatiefase tot aan het verlenen van service met de inzet van de juiste communicatiemiddelen, online รจn offline.
Online Strategie
Analyse
Het begint met inzicht. Weten waar je staat en waar je naartoe wilt. Hoe je daar kan komen en wat je daarvoor moet doen. Analyse helpt je dit inzicht te krijgen.
Strategie
Je doelstellingen bepalen je focus, hetย merk je positionering, de strategie je aanpak. Je online strategie als afgeleide van je organisatieplan.
Meten en bijsturen
Meten is weten en daar naar handelen. Sturen op doelstellingen en behaalde resultaten. Met gezond verstand en een concreet meetplan.
Klantgerichte online strategie
Je klant centraal stellen en daar naar handelen

Doelgroepen
Weten voor wie je het doet. Je doelgroepย goed in kaart brengen. Weten wat je doelgroep wil, waar die zich begeeft, hoe die communiceert, wikt, weegt en kiest.
Ontwikkelingen
Technologische ontwikkelingen gaan snel. De impact op consumenten en organisaties is groot en de markt continu in beweging. Wat betekent dit voor de kansen en bedreigen en welke online strategie hoort daarbij?
Communicatie
Website, social media, e-mail, mobile en messenger marketing. Wat is er nodig om in contact te komen en te blijven met jouw doelgroep? Waar moet je (online) zijn om goed gevonden te worden en hoe communiceer je voor, tijdens en na de “koop” van jouw product of dienst?